Forum DECLINED
kapela studentw z Krakowa
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Oczywiście nie mam doświadczenia także czy takie szkoł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DECLINED Strona Gwna -> Koncerty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
CONANtheKING
CONANtheKING



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 22:05, 04 Kwi 2014    Temat postu: Oczywiście nie mam doświadczenia także czy takie szkoł

Czy mogę starać się o uprawnienie rzeczoznawcy majątkowego, ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj trzeba to jakoś zmienić, taka spowiedź indywidualna to całkiem nie głupi pomysł A w usa dostanisz wszystko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki. [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym NIE leci mi ropa ani mnie to NIE boli , jest tylko palec w tym miejscu czerwony - chodze, biegam jak gdyby nic.
[link widoczny dla zalogowanych] emnasty-czyli-pozegnanie-z-DD.html Przestraszyłam się. Ja jak ruszam, to mnie juz nie boli... ktos chetny?? jak bylam młodsza czesto prostowalam..;/ teraz bbb je lubie..ale mam maly problem...sa zniszczone po farbowaniu...i strasznie mi wypadaja.....a na dodatek...brrakuje mi pomyslow jak je ukladac....moze ktos mi doradzi...??? [link widoczny dla zalogowanych]
Życze powodzenia i pozdrawiam serdecznie, buziaki. Wiesz prosiaczku... Ja też mam niedoczynność tarczycy,zaczęło się jak byłam w pierwszej ciąży,potem miało przejść i tak zostało,już 11lat. czekam... W zaleznosci od nasilenia problemu Pani moze zaradzic na rozne sposoby typu tamponady klamry etc.. Czytam ten temat i poprostu nie dowierzam ile z was samodzielnie farbuje włosy. Witam wszystkich którzy tutaj trafią aby otrzymać informację czy decyzja którą chcą podjąć jest decyzją właściwą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakieś miłe doświadczenia?

Wszystko wykonuję zgodnie z zasadami higieny !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wy skat jestescie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po cholere robią te tabletki w takim kształcie ( co mi po kształcie łezki, skoro wokół są ostre brzegi ???) i tak tępe...Inne są śliskie i owalnym kształcie jak np Albothyl ktory aplikuje w doslownie 3 sekundy. [link widoczny dla zalogowanych] ale mianowicie chodzi mi o to ze mam po raz 4 nadzerke, mam 23 lata, chce miec dzieci, bo je bardzo kocham, uwielbiam, i jezeli to wszystko miało by spowodowac niepłodośc nie wiem co by sie ze mna sało kiedys miałam zamrazaną nadzerke, i potem za jakiś czas wyleciało ze mnie hmm jak to okreslic...
Oto moja historia. po niecalym pol roku wszystko sie naprawilo i bylo Ok.. łbem i masakrycznym makijażem poj**ane sa i tyle powinny wyleczyc skore i nie nawalac tyle pudrow.. W moim przypadku nie było to dobrym znakiem. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem czy zrozumiecie, po wlaniu przez chwile tak czuje, czy to źle? co za głupie ....... Najważniejsza jest profilaktyka i to że sie zgłaszacie na badania! 8 dzień zaliczony. Nie obiecuj gruszek na wierzbie. wprawdzie to jest topik o klinice na Zamenhoffa, ale to pewnie podobnie jest. Jak ktos wie to prosze o namiary.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3- że to niby męskie imię?
[link widoczny dla zalogowanych]
jedno co mi się ciśnie na usta to ...PUSTAK Bardzo profesjonalna, kompetentna osoba nie nastawiona na zysk.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po niej sa tak dlugie blizny?? [link widoczny dla zalogowanych] (zaczynam żałować że nie poszłam do niego szybciej ) pozdrawiam was dziewczyny i trzymam za wszystkie kciuki aby wam sie udało.................
[link widoczny dla zalogowanych] szczowy_plaszczyk_dziewczecy_18_23_m_ce.html czesc dziewuszki źle się biega, ciężko kupić strój dwuczęściowy, bluzki w piersiach za ciasne w brzuchu za szerokie.. dobrze piszesz, nie mamy na to wpływu, finalnie i tak wszystko w rekach Boga, nie ma co sie bardzo denerwować ja sie nie denerwuję, ja się niecierpliwię pozdrawiam wszystkich trzymać w cieple - szaliki, chusty - bezwarunkowo! [link widoczny dla zalogowanych]
a ja w grudniu miala przepisany metronizadol w tabl doustnie i odstawilam po2 dniach bo mialam mnostwo skutkow ubocznych, a po gynalginie nic, wszytsko ok. tymczasem pozdrawiam cieplutko julii,febe,groszka i wszystkie stale i okazjonalne bywalczynie topiku i wszystkim najlepszego swieta kobiet!!!!! Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podczas glodkowki jak juz ktos napisal. Czyli macie swój udział w moim chudnięciu Zunie skąd jesteś? ja od pażdziernika studiuje położnictwo w CM w Bydgoszczy i jestem bardz\o zadowolona. Trochę już o tym poczytałam na [link widoczny dla zalogowanych] i jestem dopiero w 2 dniu 10-dniowej (może 12-dniowej) głodówki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w najblizszym czasie wybieram się na operację tarczycy(torbiele), nie mam jeszcze wyznaczonego terminu, ale to tylko kwestia uzgodnienia, panikuję strasznie, mam 2 dzieci i juz mam czarne mysli napiszczice czy jest sens tak się stresować, nie mogę spać po nocach, powiedzcie mi jeszcze czy ktoś miał dodatkowo robione gastroskopię przed operacją, mnie strasznie cos przeszkadza w gardle i lekarz skierował mnie na gastroskopię bo nie wiem czy to jest normalne przy tarczycy, lekarz twierdzi że nie powinno, jakie mieliscie objawy dodatkowe?
[link widoczny dla zalogowanych]
a znacie jakiegos niezlego ginekologa w okolicach borowskiej albo grota roweckiego? Z początku ból towarzyszył mi tylko podczas miesiączki,od niecałego pół roku ból występuje czasem niemal codziennie..Raz jest to zwykłe ukłucie,lecz coraz częściej ten ból jest tak silny,że nie mogę chodzić,zawsze się skulę i płacze,ten ból jest tak silny...Nie wiem czy to jajnik,czy co to może być...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nawet nieskazitelna uroda nie gwarantuje szczęścia. [link widoczny dla zalogowanych] Dowiedziałam sie przy okazji, że włosy są postrzępione co nie jest dla nich dobre.
Ja po prostu nie moge sobie tego wyobrazic.To dla mnie takie...hmm krepujace, wstydliwe. Net Carbs: A Twoich koleżanek nikt nie zna, a ta para jest sławna- taka jest różnica, kapejszon? łączyłaś w total commanderze?nie wiem jakiś kodeków ci brakuje ,ale jakich to nie wiem bo sie na tym nie znam a dosc ciemny, to znaczy jaki kolor? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 88f3592 ,21,1.jpg Witam, skorzystaj z google... Z jednej str odkaża, a z drugiej ściąga ropę i oczyszcza ranę przyspieszając gojenie. Ktoś napisał, że dodatkowo sprzedaje nowe skarpeteczki, majteczki, rajstopki, tanie „chińskie zabawki czy nawet spineczki i gumki do włosów. Jasne ze normalne ze dostalas okres podczas brania luteiny- bralam ja 6 cykli,wiele razy dostawalam w trakcie,To nic zlego,trzeba ostawic tabletki z chwila wystapienia krwawienia. Ja co dwa dni na przemian robię masaż bańką chińską i body wrapping ( stwierdzam,ze po tym 2 jest bardziej zauważalna poprawa) .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
CONANtheKING
CONANtheKING



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 10:19, 08 Kwi 2014    Temat postu: Bez Bromerconu.

Napiszcie jak szybko wraca sie do pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak weszłam na wage to ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dangel? [link widoczny dla zalogowanych] Jem zgodnie z zasadami zawartymi w książce i musze powiedziec ze czuje sie narazie swietnie.
Alkoholizm to choroba. wykorzystuje, że nie utrzymałabym go. nijak a ktos ty? Jednak może być tak, że przyzwyczai się do jednego rodzaju stymulacji i w przyszłości będzie miała problem z osiągnięciem orgazmu podczas stosunku. Przeciez Nawet przeciwnicy nie polecajac tej diety mowia ze mozna [link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy wiecej!!!! wlosi mysla ze znalezlismy tu amerykie, raczej ta dla ubogich Myślałam, że urodzę bardzo chore dziecko, że będzie upośledzone umysłowo i ruchowo, niewidome albo głuche... Może juz się odważę pomierzyć Witajcie dziewczyny Masakra. I stąd ta troska o to jak to może być.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie będę już testowała...
[link widoczny dla zalogowanych]
U mojej chyba właśnie trójki zaczęły wychodzić, bo ma napuchnięte dziąsła i marudzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja poszłam do kosmetyczki aby założyła mi klamre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Umiejętność przeżywania, głębokich i długotrwałych ekstaz, nadal istnieje u kobiet, ale nie korzystają one z niej prawie wcale i związane z tym napięcie, rozczarowania wraz z niezadowoleniem, skutecznie niweczą te chwile szczęścia, których jeszcze doświadczają. [link widoczny dla zalogowanych] Akceptować siebie to jedno, a czuc pociąg do własnej osoby to insza inszość.
to moze byc hpv,ja mialem takie krostki i poszlem do urologa,zapisal mi masc ale stosowalem tydzien nie bylo poprawy i zlalem sprawe,po 2 miesiacach to uroslo do ok,pol centymetra,poszlem znowu i trzeba bylo zamrazac,bolalo w ch.j,do tego zarazilem swoja dziewczyne,miala jakis stan zapalny i lekarz powiedzial,ze przeze mnie bedzie miec problemy do konca zcyia z tym wirusem powiedzial tez,ze guma nie chroni przd tym ch..jstwem,trzeba byc wiernym jednej dziewczynie,bo tak sie to przenosi I mam się nie martwić. Witam wszystkich którzy tutaj trafią aby otrzymać informację czy decyzja którą chcą podjąć jest decyzją właściwą. Ale obiecaj mi jedno!!!!!!!!! Raz jak mialam jeszcze 155 cm wzrostu wazylam 60 kg schudlam ok 12kg i nie mialam z tym problemu. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja swojego kiedys wciagnelam ,ale co sie nasmialam z niego Na drugi dzien juz biadolil,ze tak zle sie czuje i taki slaby ,ze zapytalam czy moze mam wezwac karektke pogotowia ? A w tym blondynie to jestem zakochana!! Siema ! mieszkam w okolicach i szukam dobrej kliniki na naczynka na nogach. Moim problemem jest to, że nie czuję się atrakctjna i moj N często wytyka mi moje niedoskonałości (a potem wszystko obraca w żart) i coraz mniejszą ochotę mam się przed nim rozbierać. Może nie samotna a sama , uboga w znajomości we Wrocławiu. powiedzcie czy ta depresja to tak dlugo potrwa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez cierpialam na tak silna bezsennosc, ze zadne mocne leki nasenne nie pomagaly.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po 20 minutach było po wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
a kto spiewa o tej calej michelle to tez jest stare takie smutne on w refrenie o niej spiewa Wiesz ja pracuje dopiero miesiac i wlasnie niedawno dostalem wyplate,chyba wiem co mi pisze na wydruku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Włosy farbowałam farbą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bangles-manic monday [link widoczny dla zalogowanych] Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i wszystkim ktore sie staraja- zycze malego ziarenka w brzuszku w tym roku
Taki zabieg jest właściwie bezbolesny, bo rozjeżdżanie cellulitu malutkim wałeczkiem z igiełkami, które nakłuwają skórę, nie może boleć Nie pozbyłam się cellulitu całkowicie, ale jestem dopiero po dwóch wizytach. ładniorkowa zdrowia ,szczęścia ,pomyślności a ja mam takie troszkę inne pytanie. Piszę zupełnie poważnie, takie mam poglady na te sprawe, wy stosujecie farmaceutyki, ale nie to jest recepta na długowiecznosc, nie LSD ani nie picie czerwonego wina, tylko nastawienie ogólne. ja rozumiem walkę z najeźdźcami (Afganistan, Irak) - ale nie powiesz mi że ruch oporu powinien być skierowany w stronę ludności cywilnej ??? [link widoczny dla zalogowanych]
nigdy nie chcialam miec z nimi doczynienia. kiedys przed laty w przejsciu podziemnym za dworcu centralnym w warsziawie byla reklama \z orbisem w swiat\ do ktorej ktos dopisal \i w zaswiaty\ mam taki problem: Dwa wloski ojej tragedia!!!! I mi też to się nie podoba. Dla osób mieszkających w Warszawie i okolicach polecam doktora Piotra Kajfasza. agresywne zapalenie wątroby, cukrzyca, zakażenia gronkowcowe, hiperlipidemia, niewydolność krążenia, choroba wieńcowa, astma, kamica, łuszczyca, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, miażdżyca zarostowa tętnic, reumatoidalne zapalenie stawów, nadciśnienie, porfiria późna skórna, zwyrodnienie stawów, owrzodzenie podudzi, zakrzepowe zapalenie żył.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem w szoku bo nie czuje głodu ...
[link widoczny dla zalogowanych]
hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jest już taki temat

Parkinsona, Alzcheimera, serca i układu krążenia, alergie i wiele innych, w tym [link widoczny dla zalogowanych] Czuję się dobrze, żadnych skutków ubocznych poza suchością w ustach.
Wiec salata poszla na moja prywatna liste NO NO czegokolwiek nie szukasz..znajdziesz nUrszula- Wojtek ma już 12 zębów (wszystkie jedynki, dwójki, czwórki), teraz rosną trzy trójki. kiedy przed wyjsciem jeden z paznokci nam sie zlamie lub zadrze. U Was, też tak burze szalały? [link widoczny dla zalogowanych]
A obok leżała Cyganka z zatruciem ciążowym.......kazano jej się codziennie ważyc....tyle tylko,że waga ważyła osoby do 150 kg a ona biedna miała 160 ponad Obwód jej uda był chyba taki jak mojego brzucha Natomiat łyżka ketchupu i druga przecieru jak mniemam lepiej sobie poradzi , one są po prostu rzadsze. różnicę w długości nóg, wrodzoną albo po wypadku. Normalnie jeszcze w tym roku sa \quotas\ dla studentow zagranicznych ale w przyszlym roku liczba miejsc sie zmniejszy i bedzie trudniej sie dostac. Witam, zwracam się z prośbą do kobiet, które są dziewicami i mogą mi doradzić ginekologa, który obchodzi się z pacjentką jak z jajkiem, niezwykle delikatnie, i nie ma w nim odrobinę chamstwa. przyklejona do mojego partnera z nadzieją że może ten stwór jednak wybierze jego nie mnie To było straszne. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum DECLINED Strona Gwna -> Koncerty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin